Snažíme se vám upravit nabídku na míru, zlepšit naše služby a k tomu využívají naše stránky soubory cookies. Pokračováním na tomto webu s tím souhlasíte.
OK

 

Profesionální vlasová poradna. Zeptejte se nás >


RECENZE ZÁKAZNÍKŮ

Přidáno: 07.08.2017

Zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obal - krabice byla porušena, zboží doručeno uvnitř rozbalené. Někdo se asi do krabice díval.

Proti:

Špatně zabalené zboží.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, zboží bylo správně zabalené. Všechny zásilky jsou baleny v souladu s přepravními podmínkami našich dopravců. Bohužel neovlivníme cestu přepravy ani zaměstnance jednotlivých přepravců.

Pokud máte tento pocit, můžeme Vám poslat nové zboží a zásilku reklamovat u dopravce.

Napište nám na obchod@prozdravevlasy.cz. Společně najdeme nejlepší řešení.

Mějte se fajn.
 

Přidáno: 31.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Týden nevíte co se děje, musel jsem sám urgovat. Nakonec jen dílčí dodávka. Asi prázdninový čas, ale u obchodu a zboží skladem neakceptuji!

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, moc se omlouváme, ale zrovna jste se trefil do jediného prázdninového týdne, kdy byl obchod zavřený. Jinak standardně dodáváme v rámci několika pracovních dnů. Děkujeme za pochopení. Příště už bude určitě všechno 100% v pořádku:)
 

Přidáno: 14.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

z jiných internetových obchodů mám zboží doručeno do druhého, max.třetího dne... tady to trvalo 10dní!

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, moc se omlouváme, ale zrovna jste se trefil do jediného prázdninového týdne, kdy byl obchod zavřený. Jinak standardně dodáváme v rámci několika pracovních dnů. Děkujeme za pochopení. Příště už bude určitě všechno 100% v pořádku:)
 

Přidáno: 02.07.2017

Blanka

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

velký výběr vlasové kosmetiky

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme:)
 

Přidáno: 13.06.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Příšerná zkušenost. Nejen, že cena za online platby a za dopravu je neskutečně předražená, dobírka dorazí mimo pracovní hodiny, musím proto na poštu, v balíku není správný výrobek, musím být doma, kdy proto mi pošle e-shop kurýr - protože vám více záleží ziskat zpátky svůj výrobek, než poslat klientovi to, za co zaplatil. Dva týdny po objednávce ještě svůj produkt nemám. První a poslední zkušenost u Vás.

Pro:

Jediný obchod s značkou, kterou jsem potřebovala.

Proti:

Posílá produkty, které má na skladě, misto těch, které klient objedná.

Vyjádření našeho obchodu

Hezký den paní / pane neznámý,
Na začátek díky za Vaši odpověď, které si ceníme. K jednotlivým bodům, které uvádíte:
- cenu dopravného na dobírku od 66 Kč vnímáme jako zcela běžnou, vždy máte na výběr vybrat si z několika úrovní cen dopravy (dopravců)
- dobírka dorazí mimo pracovní hodiny - bohužel neovlivníme, kdy Vám kurýr nebo pošťák zásilku doveze
- chybný výrobek vrácení - poslali jsme kurýra, abyste nemusela se zbožím chodit na poštu, platit poštovné, vyplňovat adresy atd. (= chtěli jsme vám co nejvíce usnadnit vrácení zboží)
- chybný výrobek - ano jsme lidé, ne stroje, takže občas chybujeme, předpokládám, že ani vy nejste 100% ? za chybu se omlouváme a s novou zásilkou posíláme dárek.

Mějte se fajn. Hezký den.
 

Přidáno: 26.05.2017

Petra O.

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

dobré ceny

Vyjádření našeho obchodu

Díky Petro a budeme se těšit příště, hezký den
 

Přidáno: 20.05.2017

Hanka

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Jelikož nejsem odborník (kadeřník), tak jsem se težko orientovala v produktech. Musela jsem to konzultovat se svou kadeřnicí a pak následně dát dotaz na prodejnu. Nakonec jsem nákup uskutečnila. Jako laik jsem měla problém..

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den Hanko, to nás mrzí, ale pro tyto případy máme na eshopu několik možností, jak se s námi můžete poradit: nejrychleji přes online chat (vlevo dole), kde jsme stále online přítomni, potom pomocí online kadeřnické poradny (odkaz na horní liště v hlavičce) nebo nám můžete napsat email, zavolat. Rádi příště poradíme! Mějte se fajn
 

Přidáno: 18.05.2017

Ivana

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

doporučuji

Pro:

kvalita zboží

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za Vaše hodnocení. Hezký den.
 

Přidáno: 13.05.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Zboží bylo nepozorností expedice posláno na úplně jinou adresu!!!
S dopravcem jsme řešili přeposláni na správné místo doručení.
Bylo by dobré lépe číst objednávku.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, tak to se moc omlouváme. Nebojte, příště to bude určitě na 100%! Hezký den.
 

Přidáno: 12.05.2017

Bára

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vyhovovující.

Pro:

Přehledné stránky,výborná komunikace,kvalitní zboží.

Vyjádření našeho obchodu

Díky Báro, máte u vás VELKÉÉÉ, NESMAZATELNÉ PLUS za skvělou recenzi. Děkujeme moc a těší nás, že jste spokojená!