Snažíme se vám upravit nabídku na míru, zlepšit naše služby a k tomu využívají naše stránky soubory cookies. Pokračováním na tomto webu s tím souhlasíte.
OK

 

Profesionální vlasová poradna. Zeptejte se nás >


RECENZE ZÁKAZNÍKŮ

Přidáno: 13.09.2017

Mima

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obchod zpočátku zaslal jiné varianty produktů než bylo objednáno - vše však napravili. Komunikace trošku pomalejší a dodací doba je na mně dlouhá. Jinak jsou paní moc milé a snaží se vše vyřešit k spokojenosti. Produkty kvalitní.

Pro:

Originální a kvalitní produkty (konkrétně jsem ověřovala Alternu u oficiálního ČR distributora
Možnost zaslání vzorků zdarma k nákupu, i před nákupem
Dobré akce
Dobré ceny

Proti:

Dlouhá dodací doba vyřízení - 3-5 dní trvá vyřízení objednávky (moje trvala 5 dní) plus další dny než to doručí

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den Mimo,
i vy jste moc milá. Děkujeme za vaši reakci.
Ohledně problému s délkou dodání. V 95% se do doby 3-5 pracovních dnů vejdeme. Bohužel problém může nastat, když si vyberete dopravce Zásilkovnu. Nedoručují do druhého dne. Jejich doručení je delší. Doporučuji si vybrat příště PPL, protože budete mít zboží hned 2. den po našem odeslání. Mějte se fajn!
 

Přidáno: 12.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

chyběla tam poznámka, abych mohla upozornit dodavatele, že jsem neslyšící a aby mě psali písemně nikoli telefonicky :-)

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme. Hezký den.
 

Přidáno: 01.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Cena zboží v tomto obchodě byla nejvýhodnější s ohledem na možnosti převzetí zboží, v tomto případě přes Zásilkovnu.

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, děkujeme za hodnocení a budeme se těšit na vaši další návštěvu.
 

Přidáno: 25.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

bezkonkurenční ceny
originální produkty
rychlé dodání

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme! Máme radost z vašeho milého hodnocení!
 

Přidáno: 21.08.2017

Dana

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

První nákup , velký výběr zboží.

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za vaše hodnocení a budeme se těšit na příště:)
 

Přidáno: 07.08.2017

Zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Obal - krabice byla porušena, zboží doručeno uvnitř rozbalené. Někdo se asi do krabice díval.

Proti:

Špatně zabalené zboží.

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, zboží bylo správně zabalené. Všechny zásilky jsou baleny v souladu s přepravními podmínkami našich dopravců. Bohužel neovlivníme cestu přepravy ani zaměstnance jednotlivých přepravců.

Pokud máte tento pocit, můžeme Vám poslat nové zboží a zásilku reklamovat u dopravce.

Napište nám na obchod@prozdravevlasy.cz. Společně najdeme nejlepší řešení.

Mějte se fajn.
 

Přidáno: 31.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Týden nevíte co se děje, musel jsem sám urgovat. Nakonec jen dílčí dodávka. Asi prázdninový čas, ale u obchodu a zboží skladem neakceptuji!

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, moc se omlouváme, ale zrovna jste se trefil do jediného prázdninového týdne, kdy byl obchod zavřený. Jinak standardně dodáváme v rámci několika pracovních dnů. Děkujeme za pochopení. Příště už bude určitě všechno 100% v pořádku:)
 

Přidáno: 14.07.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

z jiných internetových obchodů mám zboží doručeno do druhého, max.třetího dne... tady to trvalo 10dní!

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, moc se omlouváme, ale zrovna jste se trefil do jediného prázdninového týdne, kdy byl obchod zavřený. Jinak standardně dodáváme v rámci několika pracovních dnů. Děkujeme za pochopení. Příště už bude určitě všechno 100% v pořádku:)
 

Přidáno: 02.07.2017

Blanka

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

velký výběr vlasové kosmetiky

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme:)
 

Přidáno: 13.06.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Příšerná zkušenost. Nejen, že cena za online platby a za dopravu je neskutečně předražená, dobírka dorazí mimo pracovní hodiny, musím proto na poštu, v balíku není správný výrobek, musím být doma, kdy proto mi pošle e-shop kurýr - protože vám více záleží ziskat zpátky svůj výrobek, než poslat klientovi to, za co zaplatil. Dva týdny po objednávce ještě svůj produkt nemám. První a poslední zkušenost u Vás.

Pro:

Jediný obchod s značkou, kterou jsem potřebovala.

Proti:

Posílá produkty, které má na skladě, misto těch, které klient objedná.

Vyjádření našeho obchodu

Hezký den paní / pane neznámý,
Na začátek díky za Vaši odpověď, které si ceníme. K jednotlivým bodům, které uvádíte:
- cenu dopravného na dobírku od 66 Kč vnímáme jako zcela běžnou, vždy máte na výběr vybrat si z několika úrovní cen dopravy (dopravců)
- dobírka dorazí mimo pracovní hodiny - bohužel neovlivníme, kdy Vám kurýr nebo pošťák zásilku doveze
- chybný výrobek vrácení - poslali jsme kurýra, abyste nemusela se zbožím chodit na poštu, platit poštovné, vyplňovat adresy atd. (= chtěli jsme vám co nejvíce usnadnit vrácení zboží)
- chybný výrobek - ano jsme lidé, ne stroje, takže občas chybujeme, předpokládám, že ani vy nejste 100% ? za chybu se omlouváme a s novou zásilkou posíláme dárek.

Mějte se fajn. Hezký den.